BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 13, 2011

hari paling sedey buat saye...T_T

ari ni kehidupan aku bjalan cm biase..pg td waktu g class cm biae gak,tade pe yang berubah..class pon berjalan cm biase je...tp lam class td ngantok la gak...myb sebab malam td aku tdow lewat...blek je dri class  pas mum aku teros je msok bilek cri bantal...sblom  aku lelapkan mate,aku gyt lu ngan si die...pas aku hbis gyt tros je aku tdow..emmm...aku memg ade soh die bgunkan aku ptg td lam kul5 2,pas2 die kejutkan aku..aku btoi2 tak lart nak bgun mse die kol 2..kepale ase berat sgt..tp die cm tak pham...aku mule ase sdey n tros bad mood..aku jd marah sgt ngan die..lepas senje td aku on9  FB sekejp..mase 2 gak ade kejdian yang aku tak sgke..aku ase srbe slh sgt coz da wt mber bek aku gdoh ngan pkwe die...btoi ke aku punce segala2nye..??????????????persoalan 2 sentiasse bermaen dipkiran aku..aku ni jaat sgt ke??aku ase aku da musnah kan hubungan orang...cdey cgt2...T_T...AKU HARAP DIE N PKWE DIE AKAN OK BLEK..i hope tomorrow will be fine...berilah sinar kebahagiaan kpade mereka...aku sbgai kwn mtk maaf sgt2...:(wt si die lak,by btoi2 mtk maaf..by tak sngaje nk mrh abg.,by ni bkan yang terbaek untuk abg...by harap abg paham ngan perangi by..by mtk maf sgt2..BY CINTEKAN ABG!!!!!!!!!!!!T_T...

0 comments: